با سلام
در صورتی که درخواست مشاوره در خصوص فروش دارید نام و نام خانوادگی خود را وارد کرده تا در اولین فرصت مشاوران ما با شما تماس حاصل نمایند
از آنجاییکه ارائه محصول با کیفیت در کنار ارائه خدمات پس از فروش مناسب معنی پیدا میکند، گروه کراس نیز بر آن شد تا واحد مستقلی را با ساختار و برنامه استراتژیک مختص بخود برای ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان گرانقدر خود تعریف کند. این واحد اولین سمینار آموزشی را با شرکت اساتید شرکت جانسون در بهمن سال 1383 برگزار و نمایندگان خدمات گواهی پایان دوره اخذ نمودند.
در سال 1384 کلیه اطلاعات مشتریان و قطعات واحد خدمات در بانک اطلاعاتی این واحد ثبت و موازی با سیستم های یکپارچه سازمان نسبت به حفظ اطلاعات در سیستم خود اقدام نمود. در اذرماه همین سال با حضور نمایندگان اعزامی از شرکت جانسون، دومين سمِنار تخصصی خدمات پس از فروش به مدت سه روز در ایران برگزار گردید. وجهت تکميل برنامه های آموزشی تعدادی از مديران به کشور تایوان اعزام شدند.
از سال 1385 تا به امروز همه ساله گروهی به خارج از کشور اعزام و پس از گذراندن دوره های آموزشی و ترجمه متون فنی، آموزش لازمه را به پرسنل و نمایندگان داخل کشورمنتقل مینمایند
هم اکنون واحد خدمات پس از فروش در 14 استان و 16 شهر کشور آماده ارائه خدمات به هموطنان گرامی میباشند.